Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavebně-technologický projekt polyfunkčního domu v Brně
Benák, Dalibor ; Šlanhof, Jiří (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se soustředí na přípravu stavby polyfunkčního domě v Brně na ulici Vídeňská. Vychází z projektu, který byl realizován v roce 2005. Stavebně-technologická příprava tohoto projektu zahrnuje návrh zajištění časových, finančních a lidských zdrojů, projekt zařízení staveniště, návrh sestavy pracovních strojů, technologický předpis pro železobetonový monolitický skelet, kontrolní a zkušební plán kvality a návod pro zajištění povolení záboru veřejných prostor a ochrany památného stromu.
Zhodnocení rozdílů mezi JAR-FCL a PART-FCL v oblasti pilotních licencí
Poloch, Gabriel ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Nastálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato závěrečná bakalářská práce v úvodní části mapuje historii letectví po právní stránce předpisů. Představuje předpisy JAR-FCL, které jsou do této chvíle platné. Dále představuje předpis Part-FCL, jenž je součásti nařízení EU č. 1178/2011. Tento předpis je v tuto chvíli v přechodném období a postupně nahrazuje předpisy JAR-FCL. Hlavní část této práce se zabývá hodnocením rozdílů mezi těmito předpisy, především v oblasti pilotních licencí a struktury výcviku pilotů.
Stavebně technologický projekt haly ADS s.r.o. Větřkovice
Ráb, Jakub ; Diaz, Yvetta (oponent) ; Nečasová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je stavebně technologický projekt haly ADS s.r.o. Větřkovice. Obsahem práce je technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, řešení zařízení staveniště, řešení dopravních tras z výroben k místu stavby, studie realizace hlavních technologických etap objektu SO02, návrh vhodné strojní sestavy, technologický předpis pro vrtané piloty a pro montáž prefabrikovaného železobetonového skeletu, kontrolní a zkušební plán, časový plán, položkový rozpočet, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, varianty návrhu zvedacích mechanismů a časová a finanční rozvaha realizace zpevněných ploch areálu výrobní haly.
Stavebně technologický projekt výrobní haly Rokycany.
Štefaňák, Jan ; Ing.Pavel Svoboda (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Práce řeší technologickou přípravu výrobní haly v Rokycanech. Jde o betonovou prefabrikovanou konstrukci založenou na vrtaných pilotách. Obsahem projektu je návrh zařízení staveniště, dimenzování strojů a mechanismů, harmonogram prací, technologické předpisy vybraných procesů a plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Význam a organizování služby pátrání a záchrany v civilním letectví
Albastová, Slavěna ; Balážová, Renáta (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu a stručné charakteristiky postupů a činností realizovaných v rámci poskytování služby pátrání a záchrany na území České republiky. Tyto závazky jsou jednou z oblastí smluvních závazků České republiky vyplývajících z jejího členství v ICAO, které Česká republika musí poskytovat. Práce má sloužit jako studijní podklad pro profesionální piloty, kteří budou skládat zkoušku na Úřadě civilního letectví (ÚCL).
Stavebně technologický projekt polyfunkčního bytového domu
Hromník, Lukáš ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Stavebně technologický projekt polyfunkčního bytového domu SO 107, řeší realizaci železobetonové monolitické stropní konstrukce s finančním a časovým plánem, technologickým předpisem betonáže, návrhem strojní mechanizace, technická zpráva technologického stavebního projektu. Návrh systémového bednění Multiflex
Rekonstrukce areálu učiliště Dubňany. Stavebně technologická příprava stavby.
Dohnálek, Marek ; Hrůza,, Jaroslav (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem stavebně technologické přípravy stavby bylo zjistit a naplánovat možnosti a rozsah prací potřebných k rekonstrukci areálu bývalého hornického učiliště v Dubňanech. V České republice se nachází velké množství takto opuštěných areálů a tato diplomová práce by mohla sloužit jako ukázka možné budoucí proměny alespoň části z nich. Projekt jsem chtěl navázat na zkušenosti ze zahraničních exkurzí, kde již mají stavby v nízkoenergetickém a pasivním standardu své stálé místo. Chybějící projektovou dokumentaci části stavebních objektů jsem se snažil nahradit 3D modelováním prostoru areálu na základě mých vlastních měření s ručním laserem a provedených zkoušek na místě. Hlavní stavební objekt SO 01 již byl přebudován na bytový dům v pasivním standardu, avšak bez vypracování stavebně technologické studie a řádného vyřešení projektové dokumentace. Vzhledem ke chybějícím podkladům a chráněné interní dokumentaci prováděcí firmy, bohužel nemohu provést přímé srovnání šetření materiálových, lidských a finančních zdrojů pomocí této diplomové práce. Diplomová práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, koordinační situaci stavby se širšími vztahy dopravních tras, časový a finanční plán, studii realizace hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavích strojů a mechanismů, časový plán hlavního objektu, plán zajištění materiálových zdrojů, technologické předpisy, kontrolní a zkušební plány, zprávu o likvidaci azbestu, smlouvu o dílo, porovnání dvou konstrukcí střešního pláště z hlediska tepelné techniky budov a specializaci z oblasti pozemních staveb.
Modifikace přistávacího zařízení letounu Irbis
Forman, Tomáš ; Vaněk, František (oponent) ; Šplíchal, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá přestavbou podvozku s ostruhovým kolem na podvozek s kolem příďovým na letounu M-4 Irbis. První kapitola představuje letoun v současné podobě, včetně několika základních technických údajů. Ve druhé kapitole jsou shrnuty teoretické poznatky o typech podvozků, jejich vlastnosti, výhody a nevýhody a jsou zde uvedeni také konkrétní zástupci letounů pro každý podvozek. Třetí kapitola se věnuje výpočtu předepsaného zatížení při přistání dle aktuálního znění předpisu UL 2 a určuje kritické síly, působící na podvozek. Následující kapitola ukazuje samotnou konstrukci nového podvozku, a to včetně původně navrhovaných, ale neuskutečněných variant. V páté kapitole je pozornost věnována pevnostním výpočtům vybraných částí podvozku. Výpočty jsou provedeny analyticky i pomocí MKP. Závěrečná kapitola pak ukazuje vliv nového podvozku na polohu těžiště v jeho krajních polohách a srovnává hmotnosti původního a nového podvozku.
Realizace stavebně technologické etapy - Nástavba sila v Olomouci
Ráb, Jakub ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Nečasová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je stavebně technologické řešení realizace hrubé horní stavby nástavby sila v Olomouci. Obsahem práce je technická zpráva objektu, řešení zařízení staveniště, řešení dopravních tras z výroben k místu stavby, technologický předpis pro montované a monolitické železobetonové konstrukce, návrh vhodné strojní sestavy, časový plán, položkový rozpočet, kontrolní a zkušební plán a bezpečnost a ochrana zdraví při práci.
Hodnocení kvality stavebního díla
Kramárová, Annamária ; Smital, Petr (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom mojej bakalárskej práce je navrhnúť zlepšenie pri riadení a hodnotení kvality stavebného diela. V teoretickej časti sú popísané metódy pri riadení kvality, analýza normy ČSN EN IS 9001:2009, požiadavky na produkt a stavebné dielo. V praktickej časti je analýza smerníc pre hodnotenie, porovnanie týchto smerníc s konkrétnou zákazkou a návrh zlepšenia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.